“Am scris pentru prietenii și familia mea, pentru a explica de ce a devenit politica de confidențialitate Facebook într-adevăr dăunătoare. Poate vă va ajuta și pe voi. La sfârșit veți putea găsi și referințe externe.
,,Da… voiam să te întreb de ce renunți la Facebook” – este întrebarea vinovată pe care am tot auzit-o zilele astea. Ca și cum noi știm că Facebook-ul este rău, dar de fapt nu prea am vrea să știm acest lucru.
Am fost un susținător înrăit al Facebook-ului – unul dintre primii utilizatori din grupul meu social, care a susținut ce metodă bună era pentru a ține legătura în 2006. Am corupt-o pe mama și pe frații mei, apoi pe încă vreo 20 de oameni. Ba chiar am predat despre introducerea pe piață a Facebook-ului într-unul din cele mai mari proiecte educaționale tehnologice din Marea Britanie, Digital Business Academy. Sunt tehnician și comerciant – și pot vedea implicațiile – iar până acum nu m-au îngrijorat. Nu prea le-am acordat atenție oamenilor ezitanți în privința problemelor de confidențialitate…”
Read more : http://www.activenews.ro/stiri-mass-media/Fondatorul-Source-Institute-%E2%80%9ETineti-i-pe-cei-dragi-DEPARTE-de-facebook-.-O-pledoarie-care-ne-da-fiori-140447
Leave a Reply

